glibc-kernel-headers: div64.h (REMOVED)

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Pią, 2 Sty 2004, 19:30:33 CET

Quoting Sergiusz Pawlowicz <ser w pld-linux.org>:

> to znaczy sie nie chce czy jest nielogiczne?
> rozumiem, lenistwo towarzystwa jest porażające, ale czemu
> je uzasadniać jakimiś nadzwyczajnymi okolicznościami?

na samym początku... zanim jeszcze troll wrzucał gkh do cvs'u
zapytałem się dlaczego nie svn? i dostałem odpowiedz, iż svn jest za
trudny i trzeba się go uczyć, a poza tym trzeba zainstalować svn... a
cvs już jest. 8=]

z partyjnymi pozdrowieniami z terminala odpalonego na AtariST
--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,