glibc-kernel-headers: div64.h (REMOVED)

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 2 Sty 2004, 19:45:28 CET

On Fri, Jan 02, 2004 at 07:18:49PM +0100, robert j. wozny wrote:

> jajcus... po prostu ludziom się nie chce....

Ja to rozumiem. Ale raczej w sensie - za dużo roboty byłoby ze zmianą
infrastruktury - która przecież się sprawdza, niż "za dużo uczenia się".

Nie nalegam na przejście na SVN, bo na przykład skrypt builder trzebaby
dość mocno poprawić. Ale argument, że SVN trzeba się uczyć... IMHO nie
świadczy dobrze o tym kto go użył.

Pozdrowienia,
        Jacek