automake-amd64.patch

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 2 Sty 2004, 20:51:06 CET

On Fri, Jan 02, 2004 at 08:38:20PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Ten patch skądś pochodzi, czy został zrobiony dla PLD?

Zrobiony dla PLD.

> Czy był wysyłany do maintainerów(-a)?

Nie.

> U źródeł[1] tej poprawki nie widzę, czyli chyba architektura amd64-*
> istnieje tylko w PLD?
> Była jakiś czas temu poprawka, ale dodająca tylko amd-64 jako alias dla
> x86_64-pc - a pozostawiająca amd-64-* nieznanym.

PLD przedstawia się dla configure jako amd64-pld-linux-gnu. config.sub
interpretuje ten string jako:
maszyna: amd64-pld
system: linux
cośtam: gnu

Maszyna "amd64-pld" nie jest rozpoznawana, chociaż "amd64" byłoby
rozpoznane.

Najwyraźniej ten "-" w "pld-linux" tu bruździ, dlatego zmianę uznałem za
PLD-specific i nie widzę sensu podsyłania jej do maintainerów.

Na innych architektórach nie ma tego problemu - widać PLD łapało się w
herystyki przygotowane dla innych "dziwnych" systemów.

Poprawiania makra %{_host} w rpm teraz IMHO też nie ma już sensu. Ale
oczywiście wszystko można przedyskutować.

Pozdrowienia,
        Jacek