automake-amd64.patch

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 2 Sty 2004, 21:19:57 CET

On Fri, Jan 02, 2004 at 08:51:06PM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Zrobiony dla PLD.

> Nie.

> PLD przedstawia się dla configure jako amd64-pld-linux-gnu. config.sub
> interpretuje ten string jako:
> maszyna: amd64-pld

$basic_machine to właśnie CPU-COMPANY

> system: linux
> cośtam: gnu

wg opisu to pierwsze to kernel, a drugie system ;)
Ciekawe, czy ktoś z GNU nie próbował twierdzić, że samo "linux" nie
jest poprawną nazwą systemu ;>

> Maszyna "amd64-pld" nie jest rozpoznawana, chociaż "amd64" byłoby
> rozpoznane.
>
> Najwyraźniej ten "-" w "pld-linux" tu bruździ, dlatego zmianę uznałem za
> PLD-specific i nie widzę sensu podsyłania jej do maintainerów.

RedHat też ma CPU-redhat-linux[-gnu], Mandrake i SuSE analogicznie...
W RH/Fedorze nie wyszło, bo używają x86_64 jako określenia CPU.

> Na innych architektórach nie ma tego problemu - widać PLD łapało się w
> herystyki przygotowane dla innych "dziwnych" systemów.

Reszta łapie się pod:

        # Recognize the basic CPU types with company name.
        [dłuuga lista cpu-*]

oprócz athlona, który pod:

        pentiumpro-* | p6-* | 6x86-* | athlon-*)
                basic_machine=i686-`echo $basic_machine | sed 's/^[^-]*-//'`

Tak że raczej nie jest PLD-specific, powinni to łyknąć (ale raczej
alfabetycznie, a nie gdzieś koło pentium).