zjebane glibc-kernel-headers ?

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Nie, 4 Sty 2004, 21:29:39 CET

W liście z nie, 04-01-2004, godz. 20:47, Mariusz Mazur pisze:

> It's 2.6 baby.
>
> Zaraz zobaczę co to i spróbuję poprawić.

dobra, uszkodzil mi sie plik
/usr/lib/gcc-lib/athlon-pld-linux/3.3.2/include/stdarg.h

jakies smieci sie tam pojawily w postaci :

#define _VA_L^@^@^@^@ü^Av^@^P^@^Q^@>^C^G^@^@O ^Cj^@
^C^CO^C^@^@^@^@ü^Av^@^P^@^Q^@<N^B^@^CO ^CZ^G^B^@^BO^C6N^B^@^@O^C+^@^A^@f
/

pytaniem pozostaje czy to blad w kernelu czy w dysku, mam nadzieje ze
nic innego mi sie nie uszkodzilo.

--
[ http://krzak.linux.net.pl/ ] Marcin Krzyżanowski
[ http://docs.pld-linux.org/ ] Powered by PLD