zjebane glibc-kernel-headers ?

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Nie, 4 Sty 2004, 21:32:21 CET

Hi,
Marcin Krzyzanowski(Sunday 04 of January 2004 20:51):
> wiec nie wiem KOMU JEBNĄĆ ?
sobie.

> Czy Ac bede wydane w tym stuleciu czy w nastepnym ? moze wogole, bo ono
Niewiadomo kiedy bedzie wydane, bo cdg nie dyskutowalo mojej propozycji freeze
planu ani tez nei ma jeszcze czlowieka ktory by sie tym zajal, a 01.02 sie
zbliza...

> sie zamiast robic stabilne, to staje sie coraz mniej ztabilnym.
gdzie masz napisane ze ac ma sie robic stabilne teraz?

> In file included from /usr/include/glib-2.0/glib/gmessages.h:30,
> /usr/lib/gcc-lib/athlon-pld-linux/3.3.2/include/stdarg.h:31:1:
> unterminated #ifndef
Uzywam tych sammych g-k-h i nic sie nie stalo, co wiecej nie uszkodzil mi sie
tez ten plik, ani nie ma zadnych innych bledow, ergo: twoja wina.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org