locale w glibc-2.3.3 popsute

Piotr Czerwinski pius w pld-linux.org
Pon, 5 Sty 2004, 08:25:21 CET

On Mon, 5 Jan 2004, Tomasz Pala wrote:

> Tak. Tylko miałem problemy z samym generowaniem. Dostawałem takie coś:
>
> /etc/sysconfig# localedb-gen
> Generating be_BY using charset CP1251... i18n:4: syntax error: not inside a locale definition section
> Memory fault
>
> DONE.
> [...]
>
> I jak raz się zrobiło, tak pomagało tylko wylogowanie i ponowne
> zalogowanie się, lub też generowanie z innego terminala.

Kiedyś już o tym pisałem. localedef, który jest wywoływany z localedb-gen,
szuka pliku o nazwie "i18n" w formacie /usr/share/i18n/locales/i18n
najpierw w katalogu bieżącym. Z tego powodu (re)generowanie locali wywala
się (syntax error), kiedy bieżącym katalogiem jest /etc/sysconfig.

--
Bíonn adharca fada ar na ba i gcéin.