locale w glibc-2.3.3 popsute

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 5 Sty 2004, 08:49:04 CET

On Mon, Jan 05, 2004 at 08:25:21 +0100, Piotr Czerwinski wrote:

> Kiedyś już o tym pisałem. localedef, który jest wywoływany z localedb-gen,
> szuka pliku o nazwie "i18n" w formacie /usr/share/i18n/locales/i18n
> najpierw w katalogu bieżącym. Z tego powodu (re)generowanie locali wywala
> się (syntax error), kiedy bieżącym katalogiem jest /etc/sysconfig.

To jeszcze przy okazji: /usr/share/i18n/SUPPORTED zawiera
SUPPORTED-LOCALES, nasz i18n chce SUPPORTED_LOCALES - różnica jest w tym
myślniku-znaczku podkreślenia. Mi się nie chciało przepisywać
wszystkich, więc wyciąłem zbędne z tego pliku i przekopiowałem. Ta
zmiana jednego znaczka była celowa, czy tak wyszło?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/