glibc dla builderów poszukiwane....

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 6 Sty 2004, 20:21:50 CET

... ale takie co się będzie kompilować oraz będzie poprawnie
działać zarówno na kernelu 2.4 i 2.6 (wykorzystując możliwości 2.6,
gdy to możliwe).

W glibcu które dotychczas było na builderach utime() nie działało
prawidłowo na kernelach 2.4, przez co np. ruby nie budował się na
niektórych builderach. Z tego powodu (po konsultacji na IRC i z RM)
puściłem na buildery glibc z HEAD. Na tym glibc ruby kompiluje się
na np. builderze athlon (gdzie wcześniej się nie kompilował), ale
samo glibc nie buduje się na builderze alpha.

A alphie budowa glibc wywaliła się przy konsolidacji czegoś związanego
z TLS. Fajnie by było jakby ktoś to poprawił, jeżeli nie, to będzie
trzeba TLS wyłączyć.

Jeszcze jedno. puściłem glibc z --without tests. Ale może to już nie
jest konieczne?

Pozdrowienia,
        Jacek