glibc dla builderów poszukiwane....

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 6 Sty 2004, 21:31:41 CET

On Tue, Jan 06, 2004 at 08:21:50PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> [...]
> gdy to możliwe).
>
> W glibcu które dotychczas było na builderach utime() nie działało
> prawidłowo na kernelach 2.4, przez co np. ruby nie budował się na
> niektórych builderach. Z tego powodu (po konsultacji na IRC i z RM)
> puściłem na buildery glibc z HEAD. Na tym glibc ruby kompiluje się
> na np. builderze athlon (gdzie wcześniej się nie kompilował), ale
> samo glibc nie buduje się na builderze alpha.
>
> A alphie budowa glibc wywaliła się przy konsolidacji czegoś związanego
> z TLS. Fajnie by było jakby ktoś to poprawił, jeżeli nie, to będzie

Nawet nie wiem gdzie szukać.
libc_pic.a zawiera kilkaset obiektów, błędów jest kilkadziesiąt
- z których obiektów mogą pochodzić???
google znalazły tylko patche dodające TLS do binutils oraz taki
komunikat w przypadku linkowania libGL z jakimś bodajże
eksperymentalnym patchem RH.

BTW - co daje TLS bez NPTL?

I nie bardzo rozumiem ideę włączania TLS na i686/athlon, a wyłączania na
i[35]86?

> Jeszcze jedno. puściłem glibc z --without tests. Ale może to już nie
> jest konieczne?

Ostatnia łata jest bez znaczenia, bo wywalało się na innych testach.
Z tls testy nie przeszły na żadnym builderze, bez tls tylko na i386.
Dziwne że na i586 nie.
Dziwi mnie też wywalanie testu linuxthreads na athlonie już przy
pierwszym pthread_create - niezależnie od tls... co ciekawe budowałem
tego glibca (z tls) na dwóch athlonach i na obu się zbudował z testami
(jeden działa pod 2.4.20, drugi 2.6; nagłówki 2.6.0.3 na obu).