glibc dla builderów poszukiwane....

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 6 Sty 2004, 23:01:48 CET

On Tue, Jan 06, 2004 at 09:31:41PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Nawet nie wiem gdzie szukać.

objdump -r libc_pic.a | grep '\<TPREL'

(na podstawie okoliczności występowania komunikatu
 "TLS local exec code cannot be linked into shared objects")

> libc_pic.a zawiera kilkaset obiektów, błędów jest kilkadziesiąt
> - z których obiektów mogą pochodzić???

Wszystkie z malloc.os, dotyczą symbolu __libc_tsd_MALLOC.
Jest on definiowany w linuxthreads/sysdeps/pthread/malloc-machine.h.

MALLOC jest chyba jedynym definiowanym przez __libc_tsd_define(static,
MALLOC) - inne podobne są jako __libc_tsd_define(extern, ...) albo
__libc_tsd_define(, ...)
(i mają relokacje typu GOTTPREL, obsługiwane w bibliotekach dzielonych).

Nie wiem co z tym zrobić - może się kwalifikuje na libc-alpha.