jajko 2.4 dla ac

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Śro, 7 Sty 2004, 01:27:49 CET

On Wed, Jan 07, 2004 at 01:07:36AM +0100, Mateusz Korniak wrote:
> To ja poprosze (jak Ci się uda cudem jakimś) lm_sensors...
puscilem i lece spac...

> Ten zestaw o ile byłby kompletny ma szanse działać pod Ra ?
nie mam pojecia, ale w czystej postaci  - watpie. Raz z uwagi na nowszy
rpm, dwa - geninitrd. Z reszta nie powinno byc problemow... (chociaz..
hgw)

> Czy wiadomo od razu że będą jakieś problemy (rc-scipts geninitrd) ?
napewno geninitrd musi byc nowsze - stare nie rozroznia modularnych ide
(do 2.4.20 bylo jedno ide, w nowszych kazdy chipset wsadzili do osobnego
modulu)
Z tym ze dla ra o ile wiem rmf robi 2.4 w supported (?)
Jezeli nie ma nic takiego moge postawic chrooty z ra i budowac...
2.4.20-ilestam...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.