Jajko 2.4 w Ra ( było Re: jajko 2.4 dla ac)

Śro, 7 Sty 2004, 02:10:36 CET

On Wednesday 07 January 2004 01:27, undefine w aramin.net wrote:
> Z tym ze dla ra o ile wiem rmf robi 2.4 w supported (?)

Chyba przestał. Ostanie jakie widze w ra* to:
kernel-2.4.20-5
kernel-2.4.22-1

> Jezeli nie ma nic takiego moge postawic chrooty z ra i budowac...
> 2.4.20-ilestam...

Myśle że jakbyś postawił dla i686 i i586, dał prawa do puszczania zleceń
chętnym, to szybko by powstało półoficjalne 2.4 dla Ra, którego brak boli
coraz więcej osób. Dużo osób buduje dla siebie, a pewnie woleli by to robić w
jednym miejscu.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright