jajko 2.4 dla ac

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 7 Sty 2004, 10:35:45 CET

7 stycznia 2004 (10:19:24) Marcin Bohosiewicz napisal:

MB> A to, ze i tak dziala to przypadek wynikajacy ze struktury dyskow na
MB> serwerze na ktorym to wszystko stoi.

Jak dla mnie to jest prywatny Ra-Pack, który znalazł się obok
oficjalnych update'ów poważnej dystrybucji.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (