jajko 2.4 dla ac

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 7 Sty 2004, 10:39:16 CET

On Wed, Jan 07, 2004 at 10:19:24AM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> To jest adres wlasciwy.
> I bedzie to dla architektur i686 i ppc plus src.rpm jak ktos chce
> sobie zbudowac na inne (poza tym GPL!). A czemu tak?
> Po pierwsze: bo te arch sa potrzebne tym ktorzy to robia,
> po drugie: bo i686 buduje na kompie domowym na ktorym mam 700MB miejsca.

W sumie nie widzę problemu, żeby puścić -r LINUX_2_4 kernel.spec na
normalne buildery Ra (może bez alphy, bo i tak raczej nie pójdzie;
nie wiem jak ze sparcem?) - tylko potem z ra/test przenieść do innego
katalogu i nie uaktualniać nagłówków na builderach.

Dodatków by nie było na wszystkie architektury, ale przynajmniej kernel
by był; przekompilowanie modułów na jakimś i586/100MHz wymaga
zdecydowanie mniej czasu i miejsca niż przekompilowanie pakietu kernel.

PS. a co z jądrem w Ac? To co leży w zasobach ac jest dziurawe...
(oprócz ewentualnego 2.6.1-rc2 w test, ale to test i tylko pojedyncze
architektury)