Jajko 2.4 w Ra ( było Re: jajko 2.4 dla ac)

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 8 Sty 2004, 00:19:45 CET

On Wed, Jan 07, 2004 at 02:10:36AM +0100, Mateusz Korniak wrote:

> Myśle że jakbyś postawił dla i686 i i586, dał prawa do puszczania zleceń
> chętnym, to szybko by powstało półoficjalne 2.4 dla Ra, którego brak boli
> coraz więcej osób. Dużo osób buduje dla siebie, a pewnie woleli by to robić w
> jednym miejscu.
jest i686, i586, i386. Moge postawic jeszcze athlona ale nie wiem czy
jest sens (bedzie roznica przy budowie na ra?)
W tej chwili buduje sie sam kernel z LINUX_2_4 i alsa, jak sie wsio
zbuduje jutro popuszczam reszte. buildlogi dostepne itepe.
Praw do puszczania nie za bardzo moge dac - to uczelniana maszynka ktora
nie zawsze moze byc obciazana, a nie bede na ten czas wylaczac builderow
by ktos akurat czegos nie puscil ;)
Ktos sie orientuje co dodatkowo musi byc przebudowane z ra na 2.4 by
wszystko gralo? z tego co pamietam util-linux, glibc.. cos jeszcze?

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.