Syn marnotrawny

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 8 Sty 2004, 12:34:52 CET

On Thu, Jan 08, 2004 at 11:03:09AM +0100, Michał Margula wrote:
> Witam! :-)
>
> 	Syn marnotrawny (czyli ja), za sprawą wersji 2.0, powrócił na łono PLD.
> Wczoraj spróbowałem zupgradować 1.0 do 2.0. Nie udało się. Najpierw rozjechała
> mi się baza RPMa, później cała reszta. Zebrałem się w siłach i spróbowałem
hmmm.. dziwne. Co dokladnie upgradowales i jak?
przy samym install rpm-4.3 --force --nodeps powinien ladnie pociagnac
zaleznosci i nic sie nie powinno rozsypac. PRzynajmniej u mnie sie nic
nie rozsypalo a na kilku maszynkach jednak upgrade robilem...

> instalacji 2.0 przez Internet. Niestety się nie udało, żadna karta w moim
> komputerze (rtl8139, eepro100) nie ruszyła. O tym dalej.
mam kilka instalacji ac z jajkiem 2.4.21, 2.4.20, ... i kartami realteka
oraz eepro i wszystko smiga. Tym bardziej dziwne ;)

> poprzednich wersjach miały jakiś błąd (na 2.2.25 działało również OK). Po
> prostu 2.4.24 działa i już :).
to juz tym bardziej dziwne, bo 2.4.24-02 to praktycznie ostatnie 2.4.23
plus nowy grsecurity plus kilka fixow na ostatnie bledy...

> Z większych problemów, to przy instalacji pakietu setup pojawił się błąd w
> postinstall i nie stworzył /etc/shells. Przez to nie było możliwe zalogowanie
> się systemu.
stare iso - to juz jest poprawione.

> Pozostałe błędy wymienie już w punktach:
oo.. to super.
To teraz zapraszamy do cvsu i do poprawiania ;)

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.