Syn marnotrawny

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 8 Sty 2004, 12:39:35 CET

On Thu, Jan 08, 2004 at 12:34:52PM +0100, undefine w aramin.net wrote:

> hmmm.. dziwne. Co dokladnie upgradowales i jak?
> przy samym install rpm-4.3 --force --nodeps powinien ladnie pociagnac

Do czegoś jeszcze potrzebne? rpm+glibc mają hacka, żeby glibc dało się
zainstalować przy użyciu rpm-a z Ra.

> stare iso - to juz jest poprawione.

W ostatnim chyba jeszcze nie, bo po poprawieniu setup ujawnił się błąd
w glibc-misc (iso nie sprawdzałem, wyszło przy instalacji z sieci - ale
pewnie to samo). spec poprawiony, ale z glibc są inne problemy na
razie...