Syn marnotrawny

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 8 Sty 2004, 14:10:19 CET

Dnia czw 08. stycznia 2004 12:34, undefine w aramin.net napisał:
> hmmm.. dziwne. Co dokladnie upgradowales i jak?
> przy samym install rpm-4.3 --force --nodeps powinien ladnie pociagnac
> zaleznosci i nic sie nie powinno rozsypac. PRzynajmniej u mnie sie nic
> nie rozsypalo a na kilku maszynkach jednak upgrade robilem...

Po upgradzie rpma coś się posypało, tzn. w pewnym momencie jak robiłeś rpm -qa
to wywalało błąd malloc.

> mam kilka instalacji ac z jajkiem 2.4.21, 2.4.20, ... i kartami realteka
> oraz eepro i wszystko smiga. Tym bardziej dziwne ;)

To jest wina chyba architektury w tym komputerze. To taki mały Soltek Qbic, na
płycie Solteka all-in-one.

> oo.. to super.
> To teraz zapraszamy do cvsu i do poprawiania ;)

Postaram się, ale praca od dłuższego czasu nie pozwala mi na poświęcanie się
hobby. Aczkolwiek jestem Wam to winien ;-).

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/