dupochrony

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Sob, 10 Sty 2004, 13:19:50 CET

--->[Quoting Lukasz Trabinski <lukasz w lt.wsisiz.edu.pl>:]

> pieniędzy (przeważnie  płatnośc kartą), czy też  w postaci
> innych  dóbr  (sprzęt, płyty)  itp.  Może  by coś  takiego
> zrobić?  Oczywiście zbiórka  taki datkach  musiała by  się
> odbywać na  zupełnie jawnych zasadach -  pod kontrolą CDG,
> raczej nie wskazane było  by podawanie czyjegoś prywatnego
> konta / konta firmy -  z prostego powodu, dosyć łatwo jest
> oskarżyć kogoś  o przwyłaszczenie  dóbr, gorzej  jest jest
> się z takiego oskarżenia wybronić.

Czy ktoś  poza Tomkiem Kłoczko  cokolwiek do tej  pory sobie
przywłaszczył?  Mówisz tak,  jakbyśmy codziennie  coś kradli
i  temat  korupcji towarzyszył  PLD  w  stopniu podobnym  do
AWS/SLD. Jeśli ktoś by mi  powierzył pieniądze lub rzecz, na
pewno  użytkowałbym jej  zgodnie  z  wolą darczyńcy,  jestem
przekonany, że podobnie jak 99,99% innych adminów PLD.

> No i  tutaj dochodzę  do punktu,  który był  już wałkowany
> n-tysięcy razy, czyli rejestracja PLD jako stowarzyszenia,
> ogranizacji, whatever. Ehh, błedne koło :(

Wciąż  jestem  temu  przeciwny,  z dnia  na  dzień  mocniej.
PLD  jako  ciało  prawne musiałoby  poświęcić  duży  procent
swego  czasu na  tworzenie dupochronów  prawnych, na  co nas
zwyczajnie  nie  stać!  Prawnicy,  sądy,  biurokracja  -  to
wszystko zjada mnóstwo pieniędzy.

--
PLD Linux rulez