dupochrony

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 10 Sty 2004, 15:16:02 CET

On Sat, 10 Jan 2004, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Wciąż  jestem  temu  przeciwny,  z dnia  na  dzień  mocniej.
> PLD  jako  ciało  prawne musiałoby  poświęcić  duży  procent
> swego  czasu na  tworzenie dupochronów  prawnych, na  co nas
> zwyczajnie  nie  stać!  Prawnicy,  sądy,  biurokracja  -  to
> wszystko zjada mnóstwo pieniędzy.

Dokladnie. I to co piszesz jest straszne.
Nie to w tym kraju jest ważne, że jest grupa ludzi,
która coś pozytecznego chce zrobić, a tony bezsensownych
papierów, zezwoleń, deklaracji, umów itp.

Jak to nazwales: dupochrony. Nie mysli sie co bedzie
najlpesze, a na co bedzie najlepszy dupochron.

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-