problemy z mldonkey [Ra+Ac]

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 8 Sty 2004, 18:14:28 CET

  Mam problemy z mldonkey-2.5.4-1 pod Ra+security+update+2.4.20-11.

  Działał dobrze a w pewnym momencie zaczęło się coś pieprzyć. Odpalał
  się, łączył się z serwerami i użytkownikami, a potem zamierał. Po
  jakimś czasie (powiedzmy 2h) rozłączał się z serwerami i stopniowo z
  użytkownikami. Wcześniej cały czas ściągałem z full speedem, a teraz
  dupa.

  Nie wiem czemu tak się stało (strzał - update jakiś zależnych
  bibliotek dzielonych)?

  Przebudowałem mldonkeya ze speca i dalej to samo.

  W ramach eksperymentu ściągnąłem paczkę ze statycznie skompilowanym
  mldonkeyem ze stron projektu i zamieniłem /usr/bin/mlnetd wyjętym z
  paczki plikiem mlnet.static i wszystko działa jak dawniej.

  Proszę kogoś kto się zna o zdiagnozowanie problemu, tym bardziej, że
  na pld-users-pl pojawiały się ostatnio podobne sygnały a propos
  mldonkeya w Ac (subject "[Ac] mldonkey i zżeranie pamięci...")
  i tam też "naprawieniem" było ściągnięcie binariów ze stron projektu
  (niePLDowskich).

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (