problemy z mldonkey [Ra+Ac] ERRATA

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 8 Sty 2004, 19:17:10 CET

8 stycznia 2004 (18:14:28) Szymon 'trasher' K napisal:
StK>   Mam problemy z mldonkey-2.5.4-1 pod Ra+security+update+2.4.20-11.
miało być Ra+security+general+2.4.20-11

StK>   W ramach eksperymentu ściągnąłem paczkę ze statycznie skompilowanym
StK>   mldonkeyem ze stron projektu i zamieniłem /usr/bin/mlnetd wyjętym z
StK>   paczki plikiem mlnet.static i wszystko działa jak dawniej.
Pisząc "działa jak dawniej" miałem na myśli świetnie. Binarka
niePLDowska eliminuje problem.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (