dupochrony

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Sob, 10 Sty 2004, 15:55:06 CET

--->[Quoting Lukasz Trabinski <lukasz w lt.wsisiz.edu.pl>:]

> Cieszę się, jednakże  nie masz 100% pewności  czy komuś za
> jakiś czas  totalnie palma nie  odbije i sobie  czegoś nie
> przywłaszczy. Zakładam zupełnie  hipoteczny przypadek, nie
> żebym miał jakieś podejrzenia. :>

100% pewności masz  tylko do tego, że  kiedyś przejdziesz na
drugi świat.

> Zgadzam się, ale obecny status,  a właściwie jego brak, to
> brak dalszej możliwości rozwoju, imho.

No i  właśnie tu się  różnimy, i to  o 180 stopni.  W/g mnie
tylko  dlatego,  że  między  nami  nie  pojawili  się  równi
i  równiejsi,  ani nie  przelatuje  kasa,  nasz projekt  się
świetnie trzyma i ma wielkie perspektywy.

Wystarczy popatrzeć na tę statystykę:

http://cia.navi.cx/stats/project?catalogSort=3

Mówi sama za siebie! Jakiego więcej rozwoju oczekujesz??

--
PLD Linux rulez