dupochrony

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Sob, 10 Sty 2004, 15:37:55 CET

In article <20040110121950.GJ26025 w szafa> you wrote:

> Czy ktoś  poza Tomkiem Kłoczko  cokolwiek do tej  pory sobie
> przywłaszczył?

Na szczęscie nie.

> Mówisz tak,  jakbyśmy codziennie  coś kradli
> i  temat  korupcji towarzyszył  PLD  w  stopniu podobnym  do
> AWS/SLD. Jeśli ktoś by mi  powierzył pieniądze lub rzecz, na
> pewno  użytkowałbym jej  zgodnie  z  wolą darczyńcy,  jestem
> przekonany, że podobnie jak 99,99% innych adminów PLD.

Cieszę się, jednakże nie masz 100% pewności czy komuś za jakiś czas
totalnie palma nie odbije i sobie czegoś nie przywłaszczy. Zakładam zupełnie
hipoteczny przypadek, nie żebym miał jakieś podejrzenia. :>

> Wciąż  jestem  temu  przeciwny,  z dnia  na  dzień  mocniej.
> PLD  jako  ciało  prawne musiałoby  poświęcić  duży  procent
> swego  czasu na  tworzenie dupochronów  prawnych, na  co nas
> zwyczajnie  nie  stać!  Prawnicy,  sądy,  biurokracja  -  to
> wszystko zjada mnóstwo pieniędzy.

Zgadzam się, ale obecny status, a właściwie jego brak, to brak dalszej
możliwości rozwoju, imho.

--
*[ ŁT ]*