Komu buildera?

Jaroslaw Koszuk jkoszuk w ics.p.lodz.pl
Nie, 11 Sty 2004, 12:21:49 CET

Ave!

Mogę udostępnić maszynę na buildera. Jej parametry, to:
Sun Fire V120 (UltraSPARC-IIe 648Mhz), 1GB RAM, dyski 2 x 34GB. Maszyna ta
stoi w Instytucie Informatyki Politechniki Łódzkiej, mamy bezpośrednie
łącze do LODMANA (ograniczamy pasmo do 10Mbit/s dla zewnętrznych połączeń).

Jest zgoda władz Instytutu na wykorzystanie tego serwera jako buildera.
Przy czym w chwili obecnej ta maszyna nie robi praktycznie nic, więc jest
w zasadzie cała do dyspozycji.

Pozdrawiam, Jarek

PS. Nie. Nie mam żadnych fajnych części na zbyciu :)))

Jarek Koszuk <jkoszuk w ics.p.lodz.pl>
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn
Key fingerprint = 6C3C 9E89 B962 BF9D DAB6  E78B C563 22B9 073C 780E