Komu buildera?

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 11 Sty 2004, 22:02:40 CET

On Sun, Jan 11, 2004 at 12:21:49PM +0100, Jaroslaw Koszuk wrote:
> Ave!
>
> Mogę udostępnić maszynę na buildera. Jej parametry, to:
> Sun Fire V120 (UltraSPARC-IIe 648Mhz), 1GB RAM, dyski 2 x 34GB. Maszyna ta
> stoi w Instytucie Informatyki Politechniki Łódzkiej, mamy bezpośrednie
> łącze do LODMANA (ograniczamy pasmo do 10Mbit/s dla zewnętrznych połączeń).
mniam...
ja tez chce takie zabawki!
:)

A na serio - bedzie milo. To co aktualnie robi za builder to bardziej
workstacja niz rasowy serwer, do tego sprzed paru lat i nieco nie nadaza
za obecnym wymaganiami. A rezygnowac z supportu.. troszke szkoda.

Poradzisz sobie z instalacja linuksa tam? To w sumie jedyny wymog na
builder od strony programowej. Same chrooty zajmuja po okolo 4GB kazdy -
ra i ac. Chyba ze od razu zrobic tez builder nesta bazujacy na ac? ;)
W kazdym razie w razie problemow chetnie pomoge.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.