Których pakietów nie przerzucać?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 11 Sty 2004, 13:34:53 CET

On Sun, Jan 11, 2004 at 11:19:44AM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> RPMa postaram się dzisiaj zrobić. O ile dziecko mi da.... właśnie mnie
> do zabawy z klockami ciągnie... ale będę twardy.... jak się trochę
> pobawię :-)

Co do zależności:
- chyba lepsze byłoby regexec z dodanymi ^ $ (na początku i na końcu
  każdego wyrażenia) zamiast fnmatch (tak jak we wrapperach - w paru
  specach to było wykorzystane) - ale zastanawiam się, czy dla
  _noauto*files także

- czy to:
  s=rpmExpand("%{buildroot}%{_noautoreqfiles}",NULL);
  poptParseArgvString(s,&noautoreqfiles_c,(const char ***)&noautoreqfiles);
  zrobi to co trzeba? Chyba doda %{buildroot} tylko do pierwszej
  nazwy...

- perl i php - teraz znowu zawsze generuje zależności...
  są dwa rozwiązania:
  - tak jak ostatnio - generować tylko jeśli %{_perl_deps} i %{_php_deps}
  są ustawione (a są ustawiane w macros.{perl,php})
  - w głównych makrach ustawić skrypty dla perla i php na "cat >/dev/null",
  a w macros.{perl,php} przedefiniowywać na właściwe?

Miałem przy tym grzebać, ale jak coś robisz z rpm-em to jeszcze
poczekam... może będę miał mniej do roboty :)