_POSIX2_VERSION (było Re: prawdopodobnie m4)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 14 Sty 2004, 15:15:21 CET

On Wed, Jan 14, 2004 at 02:21:24PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
> On Wed, 14 Jan 2004, Jakub Bogusz wrote:
> [..]
>
> A wlasciwie czemu przeszkadzaja stare zachowania tych narzedzi?
> Moze zapatchowac coreutils z PLD by zachowywalo sie tak jak dawniej?

Są niezgodne z aktualnym standardem POSIX2 - stąd pomysł
z POSIXLY_CORRECT (żeby domyślnie były akceptowane, dopiero przy
ustawieniu zmiennej środowiskowej POSIXLY_CORRECT była wymagana
standardowa składnia).

Do czasu uzgodnienia rozwiązania w GNU (człowiek od coreutils był
przeciwny, ludzie od glibc marudzili, że nie przejdą na standardową
składnię, bo nie działa na jakichś systemach, a ktośtam chciał się
odwoływać do RMS-a) dodałem takiego patcha (jeszcze nie testowany, ale
powinien działać).