_POSIX2_VERSION (by³o Re: prawdopodobnie m4)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
¦ro, 14 Sty 2004, 14:31:06 CET

On Wed, 14 Jan 2004, Jan Rekorajski wrote:

> Jestem za, to ze jakis kretyn nazmienial cos co od 30(?) lat dzialalo
> bez zmian nie znaczy ze mamy sie meczyc. Glupote nalezy zwalczac.

Podpisuje sie rêcami i nogami.
Oczywiscie powinno byc tak, by i stare i nowe opcje dzialaly.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl