OK: iptables.spec

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 14 Sty 2004, 20:42:06 CET

On Wed, 14 Jan 2004, Jacek Konieczny wrote:

> No ale kto to zrobi?
> Ja poprawiłem iproute2, ale chyba nawet nikt tego jeszcze dobrze nie
> przetestował (no ja trochę potestowałem - na AMD64 nie mam innego
> iproute2, a sieć mi działa).
>
> W iptables w sumie powinno być nawet prościej, bo nagłówki kernela
> z netfiltera przychodzą z tego samego źródła co narzędzia userspace
> iptables. Tylko trzeba się pilnować, żeby wszystkie supportowane kernele
> PLD miały kompatybilne ABI. Nie muszą wszystkie mieć wszystkich featurów
> obsługiwanych przez nasze iptables, ale nie mogą mieć sprzecznych ABI.
> [...]

Wy juz QR.....
nie kombinujcie, bo i tak spiedz* jest iptables.
przez to wasze pozalowania godne g-k-h :((

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}