nowy mirror

Śro, 14 Sty 2004, 21:07:00 CET

Mariusz Mazur wrote:
> On Wednesday 14 of January 2004 11:19, Marcin Bohosiewicz wrote:
> ---ciach---
>
> W przypadku Ac najwięcej pakietów jest w głównych drzewkach, ale te są
> zmieniane ręcznie, więc nie ma sensu ich rsyncować z automatu. Katalog test

Jesli przenoszenie robione jest wylacznie skryptami to sie zgadzam.
Ale nie wierze w brak recznej interwencji od czasu do czasu.
rsync calego ftp-a przy braku roznic trwa u mnie ok. 10 min.

> to inna sprawa (ready na dobrą sprawę nie powinno być dostępne dla
> śmiertelników i tym samym nie zachodzi konieczność rsyncowania).

A nie chcesz by buildery dzialaly jak glowny ftp padnie ?

Opoznienia w uzgadnianiu test sa rzeczywiscie malo istotne.

  phone (48)(58) 347 14 61