nowy mirror

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 14 Sty 2004, 21:24:04 CET

On Wednesday 14 of January 2004 21:07, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Jesli przenoszenie robione jest wylacznie skryptami to sie zgadzam.

Jest. Komenda wygląda tak:
move-from-ready `cat listapakietów`; gen.database; itutajpowiadommirrory

> Ale nie wierze w brak recznej interwencji od czasu do czasu.
> rsync calego ftp-a przy braku roznic trwa u mnie ok. 10 min.

Hmmm. Prawdę mówiąc, to najchętniej bym dostał niejako 'ręczny' dostęp do tego
mirrora, że np. wszystkie mv, rm, etc. byłyby robione przez dodatkowe
nakładki, które też by mówiły mirrorowi, który plik się zmienił i który ma
zrsyncować. Mam opory przed rsyncowaniem całego głównego drzewka, bo akurat
wykasowałem 7 plików.

> A nie chcesz by buildery dzialaly jak glowny ftp padnie ?

Tzn?