nowy mirror

Śro, 14 Sty 2004, 21:58:52 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Jest. Komenda wygląda tak:
> move-from-ready `cat listapakietów`; gen.database; itutajpowiadommirrory

W takiej sytuacji powinien zawiadomic mirrory gen.database.
Moze tez sam move-from-ready. Mirror po gen.database powinien poczekac az
pojawia sie indeksy nowsze niz chwila powiadomienia i wtedy rsyncnac.

> Hmmm. Prawdę mówiąc, to najchętniej bym dostał niejako 'ręczny' dostęp do tego
> mirrora, że np. wszystkie mv, rm, etc. byłyby robione przez dodatkowe
> nakładki, które też by mówiły mirrorowi, który plik się zmienił i który ma
> zrsyncować. Mam opory przed rsyncowaniem całego głównego drzewka, bo akurat
> wykasowałem 7 plików.

Koszt zblizony do kosztu wykonania tam "ls -l"

> Tzn?

ftp IN A IP1
ftp IN A IP2

Jak sie wget z jednym nie polaczy, to moze za ktoryms razem dostanie drugi
IP od resolvera (round-robin) i pojdzie.

Pakietow nie wrzuci (skolejkuje ?). Ale zbuduje.

  phone (48)(58) 347 14 61