W sprawie malunków

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Sob, 17 Sty 2004, 13:06:15 CET

On Sat, Jan 17, 2004 at 11:20:10AM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Nie, przynajmniej GIMP ładnie skaluje w idx. Tu poprostu ktoś nie użył
> interpolacji przy skalowaniu tylo "najbliższego sąsiada" lub czegoś
> podobnego.
Ha? Chętnie się dowiem w jaki sposób potrafisz przeskalować indeksowany
obraz tak żeby odpowiadał jakości skalowania w RGB. Wg mnie najlepsze co
można zrobić w tej sytuacji z obrazem indeksowanym, to przebycie takiej
ścieżki:
1. Obraz -> Tryb -> RGB
2. Obraz -> Przeskaluj obraz
3. Obraz -> Tryb -> Indeksowany

W jaki sposób Ty byś to zrobił pomijając przejście do RGB?

mimooh