Cron <builder@x8664> ulimit -p 500 ; $HOME/pld-builder.new/bin/load-balancer.sh

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 17 Sty 2004, 19:15:17 CET

Dnia Saturday 17 of January 2004 19:09, Mariusz Mazur napisał:

> Interesuje mnie domyślne zachowanie, a nie sposoby na wyłączanie
> przeszkadzajek.
DOMYSLNIE TO MA BYC WLACZONE. fini.
nie rozumiesz ze jezeli to by bylo WYlaczone to wtedy zachowanie systemu z
zainstalowanymi tak pakietami jest totalnie niedetrministyczne? i ze moze
spowodowac koniecznosc instalowania systemu 2x? zakapowales?
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871