Cron <builder@x8664> ulimit -p 500 ; $HOME/pld-builder.new/bin/load-balancer.sh

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 17 Sty 2004, 19:19:26 CET

On Saturday 17 of January 2004 19:15, Witold Krecicki wrote:
> DOMYSLNIE TO MA BYC WLACZONE. fini.
> nie rozumiesz ze jezeli to by bylo WYlaczone to wtedy zachowanie systemu z
> zainstalowanymi tak pakietami jest totalnie niedetrministyczne? i ze moze
> spowodowac koniecznosc instalowania systemu 2x? zakapowales?

Wrrr. Nie interesuje mnie jak działa selinux, rozumiesz? Po prostu tego
komunikatu ma NIE BYĆ. Read my lips: DOMYŚLNA INSTALACJA PLD NIE BĘDZIE PLUŁA
BŁĘDAMI ZA KAŻDYM ODPALENIEM RPMA. I nie interesuje mnie jak to zrobicie, czy
przez dodanie jakiegoś domyślnego policy, czy przekierowania tego errora na
stdout, ale ten błąd ma zniknąć.