Cron <builder@x8664> ulimit -p 500 ; $HOME/pld-builder.new/bin/load-balancer.sh

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 17 Sty 2004, 19:25:02 CET

Dnia Saturday 17 of January 2004 19:19, Mariusz Mazur napisał:

> Wrrr. Nie interesuje mnie jak działa selinux, rozumiesz? Po prostu tego
> komunikatu ma NIE BYĆ. Read my lips: DOMYŚLNA INSTALACJA PLD NIE BĘDZIE
> PLUŁA BŁĘDAMI ZA KAŻDYM ODPALENIEM RPMA. I nie interesuje mnie jak to
> zrobicie, czy przez dodanie jakiegoś domyślnego policy, czy przekierowania
> tego errora na stdout, ale ten błąd ma zniknąć.
qrwa.
Pytasz sie czy jest jakis sensowny powod zeby ten blad byl na stderr a nie na
stdout
podalem ci go (kilka postow wyzej)
a ty to olales.
A zeby sie domyslnie nie plulo - wystarczy file_contexts wstawic tak by bylo w
domyslnej instalacji (i nawet przy --install-dist instalowane 'recznie' tak
samo jak /var/lib/rpm).

--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871