Kde

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 19 Sty 2004, 08:26:33 CET

On Sun, Jan 18, 2004 at 08:10:47PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> I tak sparc nie dogoni, sparc nie dogoni, sparc nie dogoni... :)
> Już się o to postaram ;>

Nie ty jeden :)

> Mam jeszcze ze 300 pakietów do puszczenia (z tych, które mam u siebie,
> a nie ma jeszcze w Ac), nie licząc perl-*.spec (których w Ac jest
> nieco ponad 100, u mnie ponad 200 (przy czym niewiele się pokrywa),
> a w SPECS ponad 1200).

Na AMD64 też jeszcze jest zainstalowanych masa pakietów
z "Build Host: x8664.beta" zamiast "amd64.ac.pld-linux.org".
To wszystko będzie musiałobyć przebudowane, żeby ten port miał wogóle
sens (z tego co jest na FTP raczej jeszcze nie da się zainstalować
działającego systemu). Na szczęście większość z tych pakietów to
drobiazgi.

Pozdrowienia,
	Jacek