Kde

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 19 Sty 2004, 23:37:48 CET

On Sun, Jan 18, 2004 at 08:32:16PM +0100, Mariusz Mazur wrote:
> On Sunday 18 of January 2004 20:10, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> A co z tym niedziałającym 686 i athlonem?

Na razie nie mam pomysłu.
Na szczęście niewielu pakietom przeszkadza, więc może chwilę poczekać.
Jak będzie więcej dysku na athlonie to będzie większe pole manewru
(żebym mógł grzebać w ~builder2/rpm/BUILD/glibc-*).

Szkoda, że na x86 nie da się testować - musi być jakiś powód, że i586
działa, a i686 nie...

> Właściciel mówił, że pierw musi na tym zainstalować linuksa. Current status
> unknown.

Czekamy na raporty... może ktoś w tym pomaga?