[Ac] Upgrade Ra -> Ac z ISO

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 20 Sty 2004, 11:14:08 CET

Użytkownik Jakub Bogusz napisał:

> Możesz jeszcze pomęczyć tego fdiska?
Zobacze co da sie zrobic. Wyniki moge podac dopiero jutro, gdyz maszyna
stoi w domu.

> Czy normalny fdisk z pakietu util-linux zachowuje się tak samo?
Jeszcze nie sprawdzalem na tym dysku, ale na drugim wylistowal partycje
bez problemow. Fdisk z Ra dzialal natomiast bez zarzutu.

> I na innych maszynach?
Sprawdze, ale teraz za bardzo nie mam wolnego sprzetu.

> Przydałoby się strace (przede wszystkim wykonywanych ioctl-i)
> z przypadków, kiedy nie działa.
OK.

> Miałeś przy tym zainstalowane XFree86-driver-{glide,tdfx}?
glide

> libglide2x.so (Glide_VG) jest dla sterownika glide (Voodoo/Voodoo2)
> libglide3x.so z Glide_V3-DRI jest dla tdfx (Voodoo Banshee/Voodoo3)
> libglide3x.so z Glide_V5-DRI jest dla tdfx (Voodoo4/Voodoo5)
> Dla innych kart libglide* nie są potrzebne.
Mam zainstalowane Glide_V3 (w kompie mam Radeona 7k i Voodoo2). Po
instalacji Glide_VG nie bylo w systemie liblide2x.so ale moglem cos
namieszac. Sprobuje jeszcze raz Glide_VG.

> Można dodać fragment do /etc/fonts/local.conf w fontconfig - domyślnie
> zakomentowany? odkomentowany?
Tutaj trzeba by to przemyslec. Domyslna konfiguracja GNOME wyglada
tragicznie bez autohintingu, a np. KDEowcy zglaszaja, ze u nich jest OK.
XFCE4 ma za to jakas wlasna obsluge tego (poprzez ustawienie zmiennej
srodowiskowej). Bez ustawiania zmiennych nie wiem jak sie zachowuje,
gdyz jest cos pokopane w zaleznosciach XFCE4 i nie mozna go
zainstalowac, a wlasnej wersji jeszcze nie mialem czasu przekompilowac.

P.S. Na kiedy planujecie kolejne testowe ISO? Po wyjsciu KDE 3.2?

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+