glibc-kernel-headers: div64.h (REMOVED)

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 20 Sty 2004, 18:23:36 CET

On Tue, Jan 20, 2004 at 04:55:21PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Mam dziwne wrażenie, że dla s390 to się tak łatwo ci userzy (a co ważniejsze -
> deweloperzy) nie znajdą :)
iitam.
dlaczego nie? ;)
latwo to moze nie, ale jakiś to rynek jest. Hm.. na ebayu jest jakieś
S/390 za jedynie 950$ ;) więc...nie jest to aż taki strasznie wysoki
pułap cenowy :p
Nie trzeba też od razu stawiać wszystkiego na jedną kartę - jak się tam
nie zbuduje to wio z dystrybucji. Ale to co się buduje(a core z tego co
widzę powinien chodzić bezproblowo jak widać na fedorze), nie
zaszkodziło by...

> Jak blues zapowiadał na chwilę obecną ja też się w buildlogach kompletnie
> pogubiłem. Co do niebudujących się pakietów, to jeśli pakiet jest starszy niż
> kilka dni i nadal brakuje mu architektur, to wtedy puszczam do głównego
> drzewka. Co ciekawe póki co niezbyt często się to zdarza.
ukhm.
możesz takie pakiety gdzieś umieszczać? Na jakieś stronie albo coś? Albo
najlepiej w cvs-ie ;) W pld-doc jakiś pliczek z pakietami których na
daną arch nie ma. Nie powinno to Tobie sprawić dużego problemu, a dzieki
temu by było widać za co można się zabrać.

Lepiej teraz niz później, gdy już się braki nawarstwią.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.