glibc-kernel-headers: div64.h (REMOVED)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 20 Sty 2004, 16:55:21 CET

On Tuesday 20 of January 2004 16:43, undefine w aramin.net wrote:
> gdyby używał pewnie już by port był ;)
> a robienie dla samego siebie... czy nei tak się zaczynało z
> ppc/alphą/sparcem? ;) Dopóki nie ma portu - nie ma użytkowników. Jest
> port - po jakimś czasie się userzy znajdą ;) i za niewielką cenę (jakieś
> 2-3GB na ftp plus troszkę czasu bluesa i developerów ;) mozna znaleźć
> nowe zastosowanie dla pld.
> Pytanie jak z czasem bluesa oraz wydajnością tej maszynki(bo nie sądzę
> żeby była piorunująca ;)

Mam dziwne wrażenie, że dla s390 to się tak łatwo ci userzy (a co ważniejsze -
deweloperzy) nie znajdą :)

> No to co? Jeden pakiet w tą czy w tą jeżeli będzie tydzień później nikogo
> nie zbawi. btw - możesz gdzieś umieszczać to czego gdzie brakuje?
> ostatnio w buildlogach się pogubiłem - co jest poprawione, co nie, co
> trafiło na buildery, a co jeszcze musi trafić itepe.
> Chociażby w swoim blogu :p

Jak blues zapowiadał na chwilę obecną ja też się w buildlogach kompletnie
pogubiłem. Co do niebudujących się pakietów, to jeśli pakiet jest starszy niż
kilka dni i nadal brakuje mu architektur, to wtedy puszczam do głównego
drzewka. Co ciekawe póki co niezbyt często się to zdarza.