coreutils & shadow

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 22 Sty 2004, 23:27:03 CET

On Thursday 22 of January 2004 10:02, Jakub Bogusz wrote:
(...)
> Nie, to jest inna sprawa, jeszcze nie rozwiązana.
>
> coreutils i util-linux mają konflikt z shadow < 1:4.0.3-6, natomiast
> pwdutils ma "Provides: shadow" bez wersji.

No własnie o tym piszę ;)

> Rozwiązania są dwa:
> - wpisanie bzdurnie wysokiej wersji shadow w tym Provides w pwdutils
> albo
> - usunięcie "Provides: shadow" z pwdutils i nie używanie Requires: shadow
> (ew. używanie innego wirtualnego pakietu, np. shadow-utils - już
> dostarczanego przez shadow); do przeróbki byłyby (grep, grep):
>   adduser.spec, bofh.spec, kdeadmin.spec, home-etc.spec
>   gnome-system-tools.spec (tutaj jest shadow-extras - raczej do zamiany
>     na konkretne programy ze ścieżkami)

A moze po prostu wywalić jawne "Conflicts" z coreutils i util-linux ?
Tak w ogole to zawsze mnie to nurtowało - czemu ma służyć jawne "Conflicts" w
specach - to i tak niczego nie wnosi - rpm przeciez powiadomi podczas próby
instalacji, ze plik z tego i tego pakietu jest w konflikcie z tym i tym - a w
tym konkretnym przypadku powoduje to kłopoty jw.

--
Adam Gorzkiewicz