coreutils & shadow

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Sob, 24 Sty 2004, 09:39:07 CET

Dnia czw 22. stycznia 2004 23:27, Adam Gorzkiewicz napisał:

> A moze po prostu wywalić jawne "Conflicts" z coreutils i util-linux
> ? Tak w ogole to zawsze mnie to nurtowało - czemu ma służyć jawne
> "Conflicts" w specach - to i tak niczego nie wnosi - rpm przeciez
> powiadomi podczas próby instalacji, ze plik z tego i tego pakietu
> jest w konflikcie z tym i tym - a w tym konkretnym przypadku
> powoduje to kłopoty jw.

1. Jesli jest konflikt w plikach to zglosi. rpm nie ma pojecia o tym,
ze jak zainstaluje pakiet x a potem y to ze x moze przestac dzialac
bo mu y przeszkadza - konflikt w plikach nie jest konieczny.
2. Jesli jest wpisany jawny Conflicts dotyczacy rowniez konfliktow w
plikach (ktore dla przypomnienia rpm znajduje) to zyskujemy
dodatkowo, gdy np. instalujesz cos poldkiem przez siec - wiesz juz
przed instalacja pakietu, ze sie nie zainstaluje i nie ciagniesz np.
OOo darmo...
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl