Miniiso 20040114 - uwagi z instalacji.

Sob, 24 Sty 2004, 12:55:47 CET

1. Nie wiem czy to odpowiednie miejsce aby zgłaszać ?

2. Podczas instalacji wykłada się instalacja pakietów (bodajrze ksh , bash i
kilka innych z komentarzem z opisem hgw why ;)

3. Nie tworzy się wogóle plik /etc/shells

4. Mimo znalezienia poprawnie karty sieciowej (gt3) nie zostaje ona dodana
do /etc/modprobe.conf.

5. Chyba w miniiso brakuje jakiegoś miniedytora (sed pomijam) pico to tylko
100 kB, żeby szybko zmienić i386  w /etc/poldek.conf

6. /etc/resolv.conf tworzy się puste - chyba warto aby były tam np domyślne
wpisy DNS z PLD ? (być może tylko mi sie wydaje że jest puste - bo ustawiłem
DHCPD a z braku modułu nic nie ustalił ...)

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright