Miniiso 20040114 - uwagi z instalacji.

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Sob, 24 Sty 2004, 16:46:48 CET

W liście z sob, 24-01-2004, godz. 12:55, Mateusz Korniak pisze:
> 1. Nie wiem czy to odpowiednie miejsce aby zgłaszać ?
Raczej pld-installer w pld-linux.org :)

> 2. Podczas instalacji wykłada się instalacja pakietów (bodajrze ksh , bash i
> kilka innych z komentarzem z opisem hgw why ;)
To jest znane...

Opisane w newsie dot. obrazów na stronie www.PLD-Linux.org

> 4. Mimo znalezienia poprawnie karty sieciowej (gt3) nie zostaje ona dodana
> do /etc/modprobe.conf.
Do modules.conf też nie? To będzie do poprawienia...

> 5. Chyba w miniiso brakuje jakiegoś miniedytora (sed pomijam) pico to tylko
> 100 kB, żeby szybko zmienić i386  w /etc/poldek.conf
Jest vi. Jeśli chodzi o miejsce, w przypadku instalatora 100kB to bardzo
dużo :)

> 6. /etc/resolv.conf tworzy się puste - chyba warto aby były tam np domyślne
> wpisy DNS z PLD ? (być może tylko mi sie wydaje że jest puste - bo ustawiłem
> DHCPD a z braku modułu nic nie ustalił ...)
Sam Ci nic nie wymusi, jeżeli konfigurujesz sieć ręcznie, doda
odpowiednie wpisy.

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>