Miniiso 20040114 - uwagi z instalacji.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 25 Sty 2004, 01:16:15 CET

On Sat, Jan 24, 2004 at 12:55:47PM +0100, Mateusz Korniak wrote:
> 1. Nie wiem czy to odpowiednie miejsce aby zgłaszać ?
>
> 2. Podczas instalacji wykłada się instalacja pakietów (bodajrze ksh , bash i
> kilka innych z komentarzem z opisem hgw why ;)
>
> 3. Nie tworzy się wogóle plik /etc/shells

Najpierw chodziło o shadow - poprawione już dawno.
Potem o glibc-misc - powinno się rozwiązać wraz z przeniesieniem
snapshotu 2.3.3 do /.
Czy to już rozwiąże problem, to się okaże...
(w przypadku dodawania workarounda w instalatorze - powinien on głośno
krzyczeć, jeśli nie znajdzie sh w shells - żeby było wiadomo, że problem
nie został jeszcze rozwiązany)

> 4. Mimo znalezienia poprawnie karty sieciowej (gt3) nie zostaje ona dodana
> do /etc/modprobe.conf.

A modules.conf? Nie wiem czy instalator został dostosowany do 2.6?

> 5. Chyba w miniiso brakuje jakiegoś miniedytora (sed pomijam) pico to tylko
> 100 kB, żeby szybko zmienić i386  w /etc/poldek.conf

Jest e3, dostępny jako vi (nie sprawdzałem - czy ma inne tryby jak
w e3.spec? wtedy także emacs, pico, ne, ws).