CVSROOT: users (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 25 Sty 2004, 01:28:38 CET

On Sunday 25 of January 2004 00:42, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Zechcialbys krotko skomentowac przyczyny ? Matura ? Brak czasu ?
> Nie odpowiada ci postawa niektorych / wiekszosci / ogolu deweloperow ?
>
> Mysle, ze taki komentarz by sie przydal. Dla dobra PLD.

Sporo rzeczy. Najważniejszy powód, to że nigdy nie planowałem wydawać (w
klasycznym sensie tego słowa) Ac, a raczej starałem się nie pozwolić, żeby
przewrót rzeczywiście zabił projekt. Pomysł był taki, że mroził i wydawał
będę, tylko, jeśli będę do tego niejako zmuszony, a tak, to będę czekał, aż
przyjedzie blues na lśniącym rumaku, powie, że powiedział Ra, że ma drugą i
poszedł zajmować się Ac. Nie ma bluesa, jest averne, ale głupotą z mojej
strony było by, gdybym avernego plany odnośnie wydawania Ac zablokował, tylko
dlatego, że mogę, mając świadomość, że sam i tak nie będę takowych
najprawdopodobniej realizował. Zwłaszcza, że dzięki niektórym odechciało mi
się robić cokolwiek.
Poza tym to bardzo miło udowodnić samemu sobie, że się potrafi zrobić Right
Thing (tm) w sytuacji, w której mógłbym właściwie w czysty sposób poutrudniać
życie paru osobom. I sumienie by mnie bynajmniej nie gryzło.