CVSROOT: users (HEAD)

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Nie, 25 Sty 2004, 01:46:02 CET

W liście z nie, 25-01-2004, godz. 01:28, Mariusz Mazur pisze:

> Sporo rzeczy. Najważniejszy powód, to że nigdy nie planowałem wydawać (w
> klasycznym sensie tego słowa) Ac, a raczej starałem się nie pozwolić, żeby
> przewrót rzeczywiście zabił projekt.

mogles odrazu powiedziec jakie masz zamiary i oszczedzic wszystkim
pierdolenia sie z tą całą zabawą wokół Ac zostając normalnie na nescie.

> Pomysł był taki, że mroził i wydawał
> będę, tylko, jeśli będę do tego niejako zmuszony, a tak, to będę czekał, aż
> przyjedzie blues na lśniącym rumaku, powie, że powiedział Ra, że ma drugą i
> poszedł zajmować się Ac. Nie ma bluesa, jest averne, ale głupotą z mojej
> strony było by, gdybym avernego plany odnośnie wydawania Ac zablokował, tylko
> dlatego, że mogę, mając świadomość, że sam i tak nie będę takowych
> najprawdopodobniej realizował. Zwłaszcza, że dzięki niektórym odechciało mi
> się robić cokolwiek.

to rozumiem, ale czy nie masz teraz wrazenia ze jestes temu po czesci
winien ? przepraszam ze tak, ale jakos mnie stwierdzenie z pierwszego
akapitu wyprowadzilo z równowagi.

--
[ HomePage http://krzak.linux.net.pl ]
[ PLD      http://www.pld-linux.org  ]